Skip to main content

تحديث مناصب عمل لشهر أكتوبر / Top Recrutement Du Mois d'Octobre

Salam et Bonjour à Toutes & Tous:

Veuillez trouver ci dessous la mise à jour de recrutement pour mois d'octobre,
Merci de partager avec vos amis, et Bon Courage.

تجدون أدناه تحديث التوظيف لشهر أكتوبر ،

شكرا لمشاركتك مع أصدقائك ،
.بالتوفيق للجميع

**IMS recrute un coordinateur environnement ASAP

Diplôme: Ingénieur environnement

Taches :
- Coordonner la mise en œuvre des plans de gestion de l'environnement sur le site pendant les phases de réalisation du projet.
- Planifier et suivre les problèmes environnementaux dans les opérations.
- Veiller à ce que la connaissance des normes et réglementations de protection de l'environnement (émissions dans l'air, le sol et l'eau, les émissions acoustiques et la gestion des déchets) soit mise à jour et diffusée.
- S'assurer que le système de management environnemental est conforme aux normes de certification et aux politiques de l'entreprise.
- Utiliser des techniques et des méthodes d'exploitation pour la planification, la formation et le contrôle environnementaux.
- Réaliser des audits environnementaux internes.
- Surveiller la gestion environnementale du site en mettant en œuvre des techniques et des méthodologies de contrôle.

Expérience : 10ans
Lieu : Adrar
Rotation : 4*4
Prise en charge

Vous pouvez faire parvenir vos CV sur l'adresse mail suivante : recrutement4@imsgroup.fr en stipulant le poste en objet.

Good Luck.




*SOLIC Recrutement Oran,
Nous sommes à la recherche d'un consultant en Ressources humaines.
secteur: pétrochimique lieu: Oran Rôle: Participer à l'optimisation et à l'amélioration continue des processus RH tels que l’administration, politique de rémunération, recrutement, promotions, gestion de la performance et principalement les relations avec le partenaire social. Expérience et compétences requises: • Diplômé d'une formation supérieure • Expérience professionnelle confirmée : 20 années en tant que responsable des ressources humaines dans une grande entreprise comptant entre 500 et 1000 employés, expérience dans une entreprise commune avec SH ou d’autres sociétés d’État serait un plus. • Haute compétence en finances, droit, gestion des ressources humaines. • Excellente capacité de communication verbale et écrite, d'écoute afin de mettre en œuvre des solutions qui répondent aux besoins spécifiques. • Maîtrise avancée de Microsoft Office Excel, Word, Power Point… • Maîtrise des langues française et anglaise. Veuillez envoyer vos CV sur en précisant le poste en objet pour une meilleure prise en charge de votre candidature.



*AE2I recrute:
Nous sommes à la recherche des profils suivants : - Soudeurs / Chaudronniers / Tuyauteurs - Tourneur / Fraiseur - Inspecteur NDT Niveau 1 / Inspecteur NDT Niveau 2 - Sableur - Manutentionnaire Les postes sont basés à Boufarik (pas de prise en charge) Prière de transmettre vos candidatures à l'adresse email suivante en citant l'intitulé du poste en objet :


Ø  Petrofac Hassi Messaoud :
Bonjour , on est a la recherche d'un administrateur pour notre centre de formation a hassi messaoud .
si vous etes resident(e) a Hassi Messaoud ,
et vous avez une precedente experience comme administrateur (trice)
Pour postulez anvoyer vos candidatures  à l’adresse email nassima.selmane@petrofac.com



Ø  Petrofac Hassi Messaoud :
Petrofac Hassi Messaoud, Projet Ilizi:
Hi Everyone
We are looking for a pipeline welding inspector with at least 7 years experience .
location: llizi
Duration: 6*2 please
send your cv to: nassima.selmane@petrofac.com

Good Luck .


Ø  Hiring For Kuwait Food Catering Co :
Urgently Required Call Center Agent for Kuwait Food Catering Company will handle customers and orders delivery over phone Male Egyptian Bilingual Speaker (A&E) 2 Years or more in Call center,
specially in Food companies or Restaurants Computer Skills Benefits:
(2 Years contract) = Basic Salary + Tickets + Accommodation + Transport Allowance Food allowance .
To Apply Share CV to CV@Rawajeg.com and mention call center in the subject


Ø  Recrutement Sur Alger & Setif :
Bonjours chers réseau, Nous sommes à al recherche des profils suivants: Alger: Analyste Gestion des Flux: Maîtrise parfaite de l'Excel. Sétif: Chargé de L’impression Industrielle: Une expression de 02 à 03 ans Min dans l'impression. pour postulez : recrutement@faderco.dz
Bon Courage à toutes/Tous.
Max de partage.

Ø  Job Opening: Senior Procurement Supervisor
Ø  Send CVs to VMathews@almansoori.biz
Ø   
Ø  Job Responsibilities
Ø  1.          Responsible for numerous activities involving sourcing materials, contract management, price & payment terms negotiation.
Ø  2.          Identify alternative suppliers and negotiate contract terms to reduce financial risk within the supply chain
Ø  3.          Must partner with qualified suppliers who can fill regular orders and also deliver when increasing quantities are needed.
Ø  4.          Establish and maintain solid professional relationship with vendors while continually negotiating to obtain favorable pricing and discount structures.
Ø  5.          Prepare RFQ against material request and get quotations from vendors.
Ø  6.          Prepare quotations analysis for received quotation for procurement approval.
Ø  7.          Prepare purchase order for all approved purchases in coordination with store and get approved as per approval matrix.
Ø  8.          Send approved purchase order to vendors and get receipt of confirmation.
Ø  9.          Ensure all materials delivery is as per production planning and control (PPC), follow-up with suppliers for any delays.
Ø  10.        Arrange shipments for all overseas purchases and clearance from ports & customs.





*QATAR Job ;
A leading Group of Companies have the following vacancies to be filled immediately
1. Safety Officer
• Bachelors Engineering Degree
• 5 – 6 years experience in related field
• Excellent written and verbal communication skills
• Valid NEBOSH and PTW certificates
2. Site Supervisor
• Diploma in Civil
• 5 – 6 years experience in related field
• Excellent written and verbal communication skills
• Valid PTW license

CV’s to be forwarded to


* Lind Gas Algerie :recrute un(e) Procurement Manager ;





Ø  Ims Group Recrute :

·        Dears,

·        We are hiring :
·         
·        Customer Service Executive :

·        - Attending customer's enquiry by fulfilling their requirme,ts, solve their problems, follow up their cases and update them
·        - Manage and meet Customer expectations
·        - Respond to all customers enquiries to improve their Customer expectations
·        - Facilitate the flow of information horizontally and vertically

·        Area Sales Exectuvie :

·        - Coordinate with operations to satisfy customers's needs
·        - Report competitor's activities to the sales manager
·        - Reporting any information that might impact company image, brand or functioning
·        - Gain new customers
·        - Visit customers in their assigned areas
·        - Ensure the integrity and accuracy of data update in the CRM system

·        Please Note that THE CANDIDATE MUST BE FROM ALGIERS-BOUMERDES

·        Kindly send your CV to the mail adress below :
·        recrutement4@imsgroup.fr by stipulating the job title in subject

GOOD LUCK





* Pentabell : Senegal

-recrute un spécialiste en cable sous marine Localisation:
 Senegal Envoyer Vos CV dalila@pentabell.fr

           - Nous sommes à la recherche d'un Directeur de Projet ;
             Poste localisé au Sénégal.
Merci d'envoyer votre candidature à assia@pentabell.fr


ALC corporate est à la recherche de consultants en HSE merci d'envoyer vos Cv au rym.melouli@alc-dz.net Bonne chance à tous.









*Recrutement : Setif,

Contrôleur financier
Nous cherchons un Contrôleur financier pour un Client, poste basé à El Eulma, Setif.
Référence : Contrôleur-Fin Est * profil recherché :
- Master en Finance ou diplôme équivalent.
- Min 8 ans d'expérience en Finance, Comptabilité Audit, avec au moins 2 ans dans un poste de responsabilité.
- Compétences système : maitrise de MS Office (Excel, Word, ppt, etc), ERP SAP, OneStream serait un avantage
- Maitrise des normes IFRS - Expérience SOX avantageuse
- Excellente maitrise d’Anglais, Français et Arabe. Principales missions : La mission principale de ce poste est de communiquer rapidement et avec précision les informations financières de la société et veiller à ce qu'un environnement de contrôle solide soit maintenu afin de garantir que les informations financières soient exactes et complètes et que les actifs de la société soient protégés, déclinant dans les axes suivants:
- Élaborer et suivre les rapports de gestion et analyses.
- Budgets annuels et prévisions trimestrielles,
- Contrôle des fonctions de trésorerie : débiteurs, créanciers et livre de caisse,
- Management d'équipe et motivation, Prière d'envoyer vos CVs sur l'adresse suivante en mentionnant la référence du poste en Objet ; recrutement@dz.gt.com


*Alert de Recrutement: Oran,

Nous recrutons pour un client, les profils ci-après. Les postes sont basés à Oran.
1. Manager de projet ERP, Département IT,
2. Consultant senior en Ressources Humaines, département RH,
3. Spécialiste Méthodes et Planning : planeur, département maintenance,
4. Manager Contrat, département contrat,
5. Expert Juridique, département juridique,
6. Coordinateur Supply Chain, département achat.
Nous vous prions d’envoyer vos candidatures à l’adresse émail ci-après en mentionnant le titre du poste en objet du mail. recrutement@dz.gt.com



#HYDRA_PHARM_GROUP
Vous êtes développeur full stack web et mobile?
Nous avons des opportunités pour vous!
Postulez maintenant: recrute@groupehydrapharm.com
Lieu de travail: Alger.





*Alavise :Setif :
Bonjour, Aladvise recherche pour un client spécialisé dans l'agroalimentaire situé à sétif :
- 01 Contrôleur de gestion.
- 01 Directeur Commercial & Marketing.
Merci d'envoyer vos Candidatures à l'adresse: s.meddahi@aladvise.com


*SANOFI Zeralda :Recrute un Production Supervisor,
·        Dans la cadre du projet, assurer avec la management, le recrutement, la préparation et l’éxécution du planning de formation, l’évaluation des collaborateurs, ainsi que de contribuer activment dans l’ensemble des phases de projet notament : La qualification, la mise en service, les SAT au niveau des 2 sites, et la préparation documentaire.
·        Gérer les équipes de production pour mettre en oeuvre des programmes de production dans le respect de la règlementation de l'industrie pharmaceutique et des règles Qualité/ HSE
·        Participer à l’amélioration des indicateurs de performance production.

Participer au programme de transfert et de validation planifiés

At Sanofi diversity and inclusion is foundational to how we operate and embedded in our Core Values. We recognize to truly tap into the richness diversity brings we must lead with inclusion and have a workplace where those differences can thrive and be leveraged to empower the lives of our colleagues, patients and customers. We respect and celebrate the diversity of our people, their backgrounds and experiences and provide equal opportunity for all.



*Abdi Ibrahim Pharmaceuticals Algiers :Recrute un(e) AIRP Human Resources Manager,
JOB DESCRIPTION :

·        In line with Abdi Ibrahim global strategies and policies, ensure HR systems, processes and organizational development excellence in AIRP.
·        Responsible of employee development and talent management
·        Business partner of Sales & Marketing Teams, Support Functions and Field Force
·        Work with the Management team and Turkey International Markets’ HR team to deliver continuous improvement and ensure the application of ‘best practice’
·        Proactively review all systems and processes within the area of responsibility to maximise business process efficiencies with particular emphasis on standardising all data.
·        Support senior leaders in implementing any changes to people policies and procedures.
·        Contribute to corporate image and employer value proposition.
·        Lead the design, implementation and evaluation of talent management and organisation design

QUALIFICATIONS

·        University Degree in Business, Social Sciences or Science Faculties
·        Fluency in English is must
·        Master Degree is an asset
·        Minimum 7 Years of experience in HR General Management
·        Manufacturing experience is an asset
·        Intercultural work environment is an asset
·        Leading, coaching and developing to HR related projects. 

If you like to collaborate, enjoy problem-solving, open to work in virtual teams and develop through challenges. It is an opportunity for you.          


*Pfizer Algiers :
Job Title: HR Manager

Support groups: Upjohn Business

Reports to: Upjohn Sites HR Director

Region: AfME

Affiliate/Department/Location: Algiers Algeria

Grade: GJL 070

Job Purpose

The purpose of the Human Resources Manager is to provide operational support in respect of the full HR function for assigned business units and functions. The service provided should be aligned with the organizational growth requirements, ensuring that best practice are followed at all times. The HR Manager will implement, drive and monitor HR solutions, which meet internal requirements, client requirements and the overall business objectives of all businesses and divisions.

The HR Manager must have strong influencing skills, is credible and challenge assumptions. As stewards of culture, the HR Manager needs to understand and apply the tools to change and transform the culture, S/he will be responsible for coaching managers on how their actions reflect and drive culture.

The HR Manager will facilitate the day-to-day work of managing people inside the organization and ensuring the colleagues’ core needs are efficiently addressed.

Role Priorities:

Strategy Implementation

·        Implement all HR strategic imperatives across all business units and divisions/functions.

Talent sourcing

·        Ensure FTE positions are filled by diverse, high caliber people, in line with the organizations recruitment policy and tools
·        Provide coaching to managers to ensure good talent selection decisions are made
·        Provide advice to hiring managers on compensation packages in line with approved pay ranges and compensation framework.
Organizational Effectiveness

·        Ensure managers have a solid understanding of the different levels of support available to them through HROD/Workday online platform, call centers, or BOS Client Facing face-to-face counseling
·        Ensure the implementation of all HR processes, Performance management, Talent Management using prescribed selection and assessment processes
·        Successful execution of orientation, as well as on-boarding and off-boarding of site colleagues.
·        Oversee efforts in support of building management capability to facilitate an effective employee relations environment by providing advice and counsel, and, if necessary, conducting or overseeing employee relations investigations and providing analytics.
·        Coach managers to effectively drive execution of annual and daily processes:
·        Performance Management throughout the year (i.e. development of objectives, development planning, six weekly one on one meetings, mid-year reviews, performance Improvement Process [PIP] (training as required), year-end appraisals.
·        Annual Compensation processes in alignment with country practices (i.e. calibration, reporting, and performance/pay differentiation), including Rewards & Recognition policy.
·        Career Management (i.e. transfers, promotions, international moves).
·        Talent Acquisition (i.e. recruitment, offers etc).
·        Talent Management Process.
·        Change Management and Culture.
·        HR Invoice management

Implement people strategy and HR aspects for business priorities that are efficient, consistent and legally sound

·        Ensure that programs and processes delivered by MOS are aligned with the business and HR strategies.
·        Employee Relations: Implement the Employee Relations strategy, in line with policy, at the country level.
·        Keep updated on labor law changes, provide advice to line managers on personnel issues as well as assist legal cases related to disputes to ensure compliance with employment laws
·        Mergers, Acquisitions and Divestitures:
·        Restructurings
·        Corporate-wide initiatives
·        Strategic Business Unit initiatives

Drive global standardization, alignment and operational efficiency

·        Create understanding of the Global HR Operating Model where appropriate.
·        Work with the Head HR to review current HR processes and make recommendations for process efficiencies/improvements in partnership with the HR team
·        Deliver strategies and processes that ensure the efficient and effective delivery of HR services in the Gulf.
·        Ensure implementation and adherence to all HR policies and procedures in country.
·        Generate periodical reports as required by the region.

Job Specific technical/Functional/Professional Competencies and Key relationships:

Incumbent Strengths:

Credible Influencer

·        Motivates people to deliver results through others
·        Demonstrates high level of impact and influence on others
·        Works effectively in a matrix team environment in a collaborative manner
·        Exercises excellent skills in the following areas: leadership, integration, facilitation, complex problem-solving, negotiation, and conflict resolution

Operational Executor

·        Prioritizes goals
·        Has experience in coaching, employee development and driving process improvements; able to explain HR policies, processes and practices in a clear and concise manner
·        Exercises strong interpersonal-influencing skills, including effectively negotiating with local, regional and national Works Councils/Trade Unions/Stakeholders
·        Pursues knowledge of new developments in HR systems and processes improvement methods
·        Drives HR processes and delivers top quality HR services in a fast-paced and high-change environment
·        Exercises excellent skills project & process management

Demonstrates Business Acumen

·        Has strong business acumen and functional knowledge

Key Relationships:

·        Business Unit Stakeholders
·        Enabling Function/Platform Function Stakeholders
·        Pay roll Manager
·        Third party vendors

Experience And Knowledge & Functional Skills

·        Bachelor’s Degree in social science or related field
·        Strong HR generalist experience of at least 5-8 years in a multinational environment.
·        HR Managerial Experience of at least 3+ years preferred.
·        Compensation & Benefits management
·        Change Management
·        Recruitment & selection
·        Analytical skills
·        Project Management
·        Building Strategic relationships
·        Innovative approach to developing best practice HR solutions
·        Sound and broader knowledge of all aspect of HR function.
·        Very good understanding of local laws and regulations
·        Fluency in English Language



Pfizer is an equal opportunity employer and complies with all applicable equal employment opportunity legislation in each jurisdiction in which it operates.



*Multinationale basé à Rouiba, recrute (résidants aux environs de Rouïba) :
-Opérateur de Production (Licence en Mécanique/Electrotechnique + Expérience 02 ans comme opérateur de production)
-Chef d'équipe (Licence/Master + 5 ans d'expérience en gestion d'équipe dans un environnement industriel) Votre cv à l'adresse : freelance.recruteur@gmail.com
en mentionnant dans l'objet le poste.



*AMS Groupe recrute:

We are looking for Painting & Coating Inspector please, send your CV to the bellow adress:
mletabi@amsgroupe.com
For Algerian Only.
Good Luck.


*Une grande entreprise de distribution de produits de grande consommation recrute

UN (01) DEMAND PLANNER - PLANIFICATEUR DES VENTES

 Vos missions principales seront :

 • Établir les prévisions de ventes.
• Interpréter les historiques de ventes.
• Analyser les tableaux de bord des prévisions de ventes.
• Établir de façon régulière des prévisions à court, moyen et long termes.
• Mesurer et améliorer la qualité des prévisions.
• Définir des plans d’action.
• Consolider les informations « marché » provenant des équipes commerciales et marketing.

• Piloter les stocks de produits.

 Qualifications & Expérience requises :
• Diplôme Universitaire supérieur en commerce international, management ou équivalent.
• Expérience de 03 ans dans le même poste en industrie FMCG souhaitable.
• Connaissance des mécanismes de la demande.
• Parfaite maîtrise des outils bureautiques (Excel avancé)
• Maîtrise du français parlé et écrit.
• Un bon niveau en anglais.
Si vous avez le profil, merci de transmettre votre CV à Supplychain_algiers@zoho.com



*IMS Group Oran ;
Nous cherchons des profils dans la logistique automobile résidant sur Oran avec une expérience dans le domaine de l'automobile :
* Implanteur

* CAMI Kitting
* CAMI FLUX

SVP profils résidant sur Oran

Nous vous prions de nous faire parvenir vos CV à l’adresse suivante en stipulant le poste en objet :



* Valley solutions dz recrute :
Hi Every one,
Nous recrutons des ingénieurs Senior, spécialisés dans le développement web et mobile pour un contrat CDI en France.
Ceux et celles qui sont intéressés envoyez vos CV a l'adresse suivante : abir.bouchaib@valleysolutionsdz.com

Max de partage


*besoin pour recrutement sur un projet a jijel:
- superviseur instrumentation
- superviseur électricité
- superviseur poste HT/MT /BT
de préférence les candidats de la région de jijel
ayant expérience minimum de 06 ans dans la réalisation des projets
envoyer cv sur linkedln ou sur



*Halliburton Hassi Messaoud ;
Hiring a Svc Specialist II - Completion Tools :

Location :
Rte Rhoude El Baguel, KM 15, Hassi Messaoud, , 30500, Algeria

Job Details

Requisition Number: 78317 
Experience Level: Entry-Level
Job Family: Operations
Product Service Line: Completion Tools 
Full Time / Part Time: Full Time

Additional Locations for this position:


Compensation Information
Compensation is competitive and commensurate with experience.


Postulez sur :



>IMS Group Oran :Recrute ;
Nous sommes a la recherche d'un(e) adjoint planning coût H/F ou Adjoint chef de projet
pour le compte d'une multinationale à Oran.

 Les profils doivent résider à Oran ou alentour car il n' y a aucune prise en charge
Durée : 01 ans

Nous vous prions de nous faire parvenir vos CV à l'adresse  suivante en stipulant le poste en objet :
 recrutement3@imsgroup.fr


*Recrutement Oran/Temouchaint :
Je relance le recrutement pour le compte d'une nouvelle entreprise en plein démarrage spécialisée dans la production des dispositifs médicaux basée sur ORAN, les profils sont comme suits :

* DIRECTEUR GÉNÉRAL D'UNITÉ, ayant occupé un poste similaire, diplômé en management, avoir occupé un poste similaire dans le secteur Industrie pharma avec expérience de plus de  10 ans/ âge plus de 45 ans.

*RESPONSABLE DE MAINTENANCE, diplôme en ingénierie, ayant occupé un poste similaire dans l'industrie de plastique ou pharma/ avoir une compétence dans la maintenance des machines / expérience plus de 5 ans/esprit d'analyse avancé/ qualité managérial pour former une équipe et l'orienter.

*DES SUPERVISEURS/ OPÉRATEURS et MACHINISTES, technicien de formation/ ayant une expérience plus de 2 ans dans l'industrie de pharma et/ou plastique.

Nb: les candidats devront résidé sur ORAN ou TEMOUCHAINT.

Merci de transmettre vos CV sur l'adresse suivante en précisant le profil dans l'objet :

*MAGPHARM LABORATOIRES RECRUTE POUR SA DIRECTION DES VENTES :
CHEF DE PRODUITS
Mission Générale du poste :
          Elaborer et mettre en œuvre la stratégie marketing afin de développer le chiffre d’affaire et la rentabilité de ses produits.
Conditions d’accès :
          Formation de base : Licence (Bac+4), Master dans les spécialités Commerciales & Marketing
          Formation complémentaire : dans le domaine d’activité ;
          Expérience : Plus de quatre (04) dans le même poste dans le secteur du pharma ;
          Parfaite Connaissance du marché et de la concurrence dans le secteur du pharma ;
          Maîtrise des logiciels spécialisés ;
          Bonne maitrise di Pack Microsoft Office (Excel, Powerpoint,) ;
          Apte aux déplacements selon planning arrêté (national & international) ;
          Maitrise parfaite des langues : française et arabe.
Avantages du poste & autres :
          Cadre de travail agréable ;
          Plan de carrière selon performance et compétence démontrés ;
          Accompagnement et formation selon plan de formation ;
          Lieu de travail : Alger (Dar El Beida).
Vos CVs à job@magpharm.com



*Drilling Co Hiring :
We are looking for a Drilling Superintendent/Supervisor,
please to send your resumes to recrutement@redmed-group.com
and to mention job title on the subject line.




*Cher réseau, nous sommes à la recherche d'un manager IT, pour un client activant dans le secteur pétrochimique.
lieu: Oran

Rôle:
-Élaborer la stratégie et la politique informatique de la société.
-Evaluer et préconiser les investissements informatiques répondant aux besoins exprimés des différentes structures de la société.

Profil recherché:
          Diplômé d'une formation supérieure : Ingénieur en Informatique ou équivalent
          Expérience professionnelle confirmée : 15 années dans la gestion et la réalisation de divers projets, de préférence avec Maximo / MS Dynamics, dans les secteurs du pétrole et du gaz ou de la pétrochimie.
          Connaissances avérées en réseaux, en sécurité informatique, en gestion de bases de données.
          Connaissance générale de l'industrie informatique, des systèmes d'information, des architectures et de l'environnement technique.
          Expérience dans la conduite de projets ERP (MS Dynamics / JDedward, SAP, Oracle, etc.).
          Compétences en leadership et capacité à gérer et à motiver une équipe de projet.
          Maîtrise des langues française et anglaise.

Veuillez envoyer vos CV sur recrutement@dz.gt.com en précisant le poste en objet pour une meilleure prise en charge de votre candidature.




*IMS Maghreb recrute :

Operation team members Express.

          Good level in English and French
          Good in Excel & Outlook
          Experience with express or deliveries companies will be a plus
          Motivated and have a team spirit.
          University degree required, preferably RO (Recherche opérationnelle)

Vous pouvais faire parvenir vos CV sur l'adresse e-mail suivante recrutement4@imsgroup.fr en stipulant le poste en objet.


------------------------


*Société de construction sise à Alger rectrute :
-   Directeur QHSE

Lieu de travail : El biar ( Alger )
 Diplôme universitaire + formation qualifiante dans le domaine
Maîtrise des normes Iso
Bonne maîtrise du Français et de l'Anglais,arabe.


*Private Co à Alger,
Looking for French Specking receptionist for immediate opening at Said Hamdine/ Algiers .

Please send your resume at :
Contact@yemboulgroup.com


*Entreprise privée national dans le secteur parapharmaceutique recrute pour ses besoins > Alger :
Directeur d’exploitation
Exigences du poste :
Diplôme : Ingénieur en maintenance industriel ou automatisme
Expérience 5 ans dans le domaine de la production pharmaceutique
Maitrise parfaite de l’Anglais
Age : entre 30 ans et 40 ans
Lieu de travail : Rahmania
Envoyé vos cv à l’adresse suivante :


*Important organisme public,
recrute un (e) financier (ère)  issu(e)  d'une formation universitaire en économie ou équivalent avec une une expérience d'au moins deux (02) années (poste situé au cyber parc de Sidi Abdellah).
merci d'adresser vos candidatures à l'adresse suivante: berkat.farida@agce.dz



*Fluimed Oran,
Bonjour à tous et à toutes,

Nous sommes actuellement à la recherche des profils suivants:

Directeur Technique
Directeur Commercial
Directeur Administration et Finances
 03 Assistant (e) commerciale

Merci d'adresser vos candidatures à:

 contact.rh.fluimed@gmail.com 

Le poste est basé à Oran, Algérie

Bonne chance tout le monde!


*Fircroft Hassi Messaoud :

 


The Role:
28/28 rotation based in Hassi Messaoud

The Senior SAP Project Manager (PM) will be responsible for managing end-to-end implementation of a medium size new SAP S/4HANA deployment to replace an existing ERP system that is supported by various applications and platforms. Our proposed delivery will be based upon Agile/Scrum delivery model.

The project manager will lead by example, driving project teams toward a common vision while consulting and educating the client through the entire project life cycle. The PM will be the champion of the solution vision, the client objectives, the quality of services delivered, interacting with customers on an ongoing basis to provide financial/ project status as well as effectively manage scope changes. The PM will lead delivery teams in completing design, build, testing and integration activities with SAP and non-SAP systems.

* The primary role of the SAP Delivery/ Sr. Project Manager is to lead, manage and execute end to end SAP Data Migration strategy for implementation, integration and migration.
* Responsible for the full life cycle of the project: initiation, resourcing, execution, monitoring, control and completion.
* Ensure performance targets are met & aligned with the organization's strategic objectives; and that projects adhere to best practices.
* Serve as the primary point of contact available to ensure that roles and responsibilities are successfully met in accordance with the project requirements/deliverables
* Plan for resources, deliverables, schedules and communicate tasks and status updates
* Responsible for all Data Migration, Master Data & SAP MDG related issues, queries and assist with scheduling Data Migration, Master Data and MDG related interviews and workshops
* Liaise with on-site and off-site teams, manage project issues & resolution for business users and stakeholders
* Provide technical leadership and guidance
* Manage all aspects of Project Life Cycle to facilitate successful delivery to executive team
* Oversee SAP project to provide metrics for reporting to executive team on business case ROI
* Provide Cost Benefit Analysis (CBA) on selected business processes to assemble input into business case
* Develop and oversee detailed project plans
* Identify, analyze and recommend to management business systems solutions having broad business impact
* Establish detailed project plans and metrics, work plans, schedules, resource plans and status reports
* Identify project risks and develop risk mitigation plans
* Provide project leadership, work direction and feedback
* Motivate work of others outside of direct authority to ensure project milestones and deliverables are met
* Convey and report status to executives, global business partners and all other key stakeholders
* Present formal presentations and executive summaries to senior management to provide recommendations and status updates

Essential Skills / Qualifications:
Completed Bachelor's Degree in Logistics, Supply Chain Management or Finance / Accounting
SAP Certification (Logistics, Supply Chain Management, Finances)
* 10+ years SAP Functional Consulting Experience
* 2+ years of Agile project management experience
* 5+ years of functional/technical SAP project management experience in SAP SD/BI/HANA
* 10+ years of overall SAP experience in a functional/technical/PM/user role
* SAP Data Migration experience
* SAP Data Migration solutions implementation experience for various data domains and objects
* Technical skills for understanding the development, configuration, implementation and support of business solution
* Must have experience in integrating SAP with non-SAP systems using middleware/EDI/API
* Must have good understanding of managing project financials
* Must have solid understanding of technical application and data architecture
* Must demonstrate change leadership skills: ability to effectively manage communication, negotiate

Desirable Skills / Qualifications:
* Understand and speak French (desirable but not mandatory)

About Fircroft:
Fircroft has been placing people in specialist technical industries for approaching half a century, focusing on mid to senior level engineers for contract and permanent roles worldwide. By applying for this job you give consent for Fircroft to contact you, via email & telephone, to discuss your application along with future positions and Fircroft's services.

Fircroft is registered as a Data Controller with the Information Commissioner as required under the General Data Protection Regulation 2016/679. Fircroft will only process your personal data for the specific purposes of managing your application.

Postulez sur :



*Cell Net Recrute à Tlemcen, Sidi-Bel-Abbès, Aïn Témouchent, Saida :
Importante société de distribution Télécom, recrute:
Administrateur des ventes
Commerciaux
Responsable commercial
Niveau universitaire, maîtrisant l'outil informatique, dynamique, ayant un minimum d’expérience dans la vente ou la distribution.
Lieu: Tlemcen
Recrute aussi des commerciaux sur Tlemcen, Sidi-Bel-Abbès, Aïn Témouchent, Saida.
Merci de transmettre vos CV


* Société de construction recrute pour son projet :
Un Planificateur / ingénieur suivi des travaux
Lieu de travail : Lido-Alger
Bonne maitrise du logiciel Primavera / Bon niveau en anglais.
Veuillez transmettre vos candidatures à :




* Unilever  Stage  c’est pas d’un recrutement :

 

Quest 2020 – Algeria / UFLP Graduate Supply Chain

Are you MADE for the QUEST by UNILEVER?

We’ll support you to become one of the business leaders of tomorrow – and we’ll do that today. You’ll thrive by gaining exposure to real business challenges where your energy and fresh thinking will have an impact. You’re the change we want to see.

UNILEVER FUTURE LEADERS PROGRAMME (UFLP)

SUPPLY CHAIN

For students in their final year of university up to 1 year of total experience, our Future Leaders Programme is a 3-Year Programme that’s designed to prepare you for business leadership roles. You’ll thrive with mentoring from senior leaders, the diverse experiences and by seeing the positive impact your work has on our business.

It’s a big challenge, but we think you’re up to it. Together, we’ll propel your career, and our best-loved brands, towards a better future.

Over Three Placements We’ll Make Sure You Gain Broad Experience In Several Different Areas To Develop Your Supply Chain Expertise, For Example

The three-year, world-class development Programme is packed with variety and challenge, with the opportunity of promotion to manager level after 2 years. You’ll develop your individual leadership skills by working on live projects that offer you all the experience you need to become ready for your first management role.

Supply Management: You’ll build strong relationships with suppliers to purchase the best possible materials.

Manufacturing : Convert raw materials into Unilever’s Beloved Products, responding to demand while improving efficiencies.

Planning : Can you help us predict the products our consumers will love – both tomorrow and in two years’ time?

Logistics and Customer Service : The sweet spot across our whole business – Can we deliver the product a consumer wants, to the right supermarket shelf, at the right time?

To learn more about the UFLP program for Supply Chain: Please visit( https://www.unilever.com/careers/our-teams/supply-chain.html )

It’s easy to apply for our UNILEVER Future Leaders Programme (UFLP) with these steps;
Stage 1: Registration & Application * Closing Date for applications – December 8 th , 2019

Stage 2: Experience Unilever Day

Stage 3: NAME Camp

Location

Algeria-Algeria (State Level) , Postulez sur :

 


*ECTAS recrute:

- Senior Engineer Civil
- Junior Engineer Civil
- Site Supervisor - Civil
- Document Controller
- Engineer - Electrical
- Site Supervisor - Electrical
- Testing and Commissioning Engineer
- Design Engineer - Civil
- QA/QC Engineer - Civil
- QA/QC Engineer - Electrical
- HSE Officer
- SCM Coordinator
- Logistics Coordinator
- Interface Manager
Expérience exigée
Lieu de travail: Sud

Veuillez envoyer vos dossiers de candidature (CV + Diplômes + Certificats ..... ) à l'adresse ci-dessous en mentionnant le titre du poste en objet:

recrutement@ectasgroup.com


* Arch-consilium  Alger ;
Nous recrutons actuellement sur ALGER, pour le compte d'un grand groupe privé Algérien, œuvrant dans le secteur de l'industrie pharmaceutique, les profils suivants :
- COMMERCIAL SÉDENTAIRE
- ASSISTANT(E) COMMERCIAL(E)
- CHEF DE PARC AUTOMOBILE
Nous recherchons des profils justifiant d'une expérience significative au même poste, dans l'industrie pharmaceutique
Vous pouvez nous transmettre votre candidature à l'adresse : imehdi@arch-consilium.com
Bon courage.

* Société Chinoise sis à Alger recrute :
La CSCEC Algérie recrute des chauffeurs pour son siège à Staoueli.

Si vous êtes intéressé merci de nous communiquer votre CV sur : recrutement@cscec.dz.
* ECTAS recrute:

05 - Machanical FSE's

Expérience exigée: 6 ans et plus
Lieu de travail: Sud
Mission ponctuelle (Novembre)

Veuillez envoyer vos dossiers de candidature (CV + Diplômes + Certificats ..... ) à l'adresse ci-dessous en mentionnant le titre du poste en objet:


* Une importante société opérant dans le FMCG recrute
un « Spécialiste Import » Profil recherché :
 👉 Expérience d’au moins 5 ans dans un poste similaire dans le FMCG
et maitrisant tous les process d’importations
👉 Diplôme en commerce international, en management, ou équivalent.
 📍 Lieu : ZI Dar El Beida Merci d'adresser vos candidatures à :

* Entreprise privée  algérienne opérant dans la Location d'engins et matériels pour le bâtiment et  travaux publics sis à Alger est à la recherche de :
1 Commercial chargé du développement du porte feuille clients
1 Responsable maintenance
1 technicien engin
1 mécanicien engin

Si intéressé, veuillez transmettre votre cv à l'adresse suivante: recrutement.algerie@hotmail.fr


* Un grand hôtel à Alger recrute un DFC expérimenté dans son profil.
Veuillez transmettre vos candidatures à gm@goldentuliproyaume.com






*


Comments

Popular posts from this blog

Relations de Travail en ALGERIE - Loi n° 90-11/ قانون العمل بالجزائر

ALGERIE Loi n° 90-11 du 21 avril 1990 relative aux relations de Travail modifiée et completée au 11 janvier 1997 ITRE I - OBJET ET CHAMP D'APPLICATION TITRE II - DROITS ET OBLIGATIONS DES TRAVAILLEURS CHAPITRE I - DROITS DES TRAVAILLEURS CHAPITRE II - OBLIGATIONS DES TRAVAILLEURS TITRE III - RELATIONS INDIVIDUELLES DE TRAVAIL CHAPITRE I - DISPOSITIONS GENERALES CHAPITRE II - CONDITIONS ET MODALITES DE RECRUTEMENT CHAPITRE III - DUREE DU TRAVAIL SECTION 1 - DUREE LEGALE DU TRAVAIL SECTION 2 - TRAVAIL DE NUIT SECTION 3 - TRAVAIL POSTE SECTION 4 - HEURES SUPPLEMENTAIRES CHAPITRE IV - REPOS LEGAUX - CONGES - ABSENCES SECTION 1 - CONGES ET REPOS LEGAUX SECTION 2 - ABSENCES CHAPITRE V - FORMATION ET PROMOTION EN COURS D'EMPLOI CHAPITRE VI - MODIFICATION, CESSATION ET SUSPENSION DE LA RELATION DE TRAVAIL SECTION 1 - MODIFICATION DU CONTRAT DE TRAVAIL SECTION 2 - DE LA SUSPENSION DE LA RELATION DE TRAVAIL SECTION 3 - CESSATION D...

British Study Centres Algeria

BSC Algeria A prestigious institution that aims to provide Algerian students with high-quality education with highly-qualified native-speaking teachers. We believe that learning English is a cultural experience that can change people's lives.   # ALGIERS and ORAN Center: We are a well-regarded school that offers a unique, educational experience and we aim to immerse our students in a fun atmosphere of learning and take part in a truly British experience. https://www.british-study.com/franchises/dz/ Contact British Study Centres – Algeria Address:  Bloque Amar Amatem, Bois Des Cars,  Dely Ibrahim 16320, Alger, Algérie Phone:  +213 (0) 557 859 881 or +213 (0) 554 100 726 Email:   ncuk@british-study.dz Website

Understanding Total Landed Cost (TLC) For Supply Chain

                                                                        Understanding Total Landed Cost (TLC): So, What is Total Landed Cost? Apart from the initial cost in the manufacturing and development of a product, there are other associated expenses, some of which are hidden, until the product lands at doorstep of the buyer. These costs include transportation of the products inland within the home country, recipient country, and at the ocean or air. Additionally, customs duties, taxes, insurance, sea freight costs, rates you will incur due to the different currency strengths for conversion, and also charges paid to the handlers of the product. For instance, if product A costs 5$, sell it at 15$, yet you paid 25$ for the whole process up to delivery, you will have ignored the vital aspect of the ...