Salam et Bonjour à Toutes & Tous:
Veuillez trouver ci dessous la mise à jour de recrutement pour mois d'octobre,
Merci de partager avec vos amis, et Bon Courage.
**IMS recrute un coordinateur environnement ASAP
*SOLIC Recrutement Oran,
Nous sommes à la recherche d'un consultant en Ressources humaines.
secteur: pétrochimique lieu: Oran Rôle: Participer à l'optimisation et à l'amélioration continue des processus RH tels que l’administration, politique de rémunération, recrutement, promotions, gestion de la performance et principalement les relations avec le partenaire social. Expérience et compétences requises: • Diplômé d'une formation supérieure • Expérience professionnelle confirmée : 20 années en tant que responsable des ressources humaines dans une grande entreprise comptant entre 500 et 1000 employés, expérience dans une entreprise commune avec SH ou d’autres sociétés d’État serait un plus. • Haute compétence en finances, droit, gestion des ressources humaines. • Excellente capacité de communication verbale et écrite, d'écoute afin de mettre en œuvre des solutions qui répondent aux besoins spécifiques. • Maîtrise avancée de Microsoft Office Excel, Word, Power Point… • Maîtrise des langues française et anglaise. Veuillez envoyer vos CV sur recrutement@dz.gt.com en précisant le poste en objet pour une meilleure prise en charge de votre candidature.
*AE2I recrute:
Nous sommes à la recherche des profils suivants : - Soudeurs / Chaudronniers / Tuyauteurs - Tourneur / Fraiseur - Inspecteur NDT Niveau 1 / Inspecteur NDT Niveau 2 - Sableur - Manutentionnaire Les postes sont basés à Boufarik (pas de prise en charge) Prière de transmettre vos candidatures à l'adresse email suivante en citant l'intitulé du poste en objet : Recrutement.ae2i@gmail.com
Ø Petrofac Hassi Messaoud :
*Recrutement : Setif,
*Alert de Recrutement: Oran,
*Fircroft Hassi Messaoud :
The Role:
* Unilever Stage c’est
pas d’un recrutement :
Veuillez trouver ci dessous la mise à jour de recrutement pour mois d'octobre,
Merci de partager avec vos amis, et Bon Courage.
تجدون أدناه تحديث التوظيف لشهر أكتوبر ،
شكرا لمشاركتك مع أصدقائك ،
.بالتوفيق للجميع
Diplôme: Ingénieur environnement
Taches :
- Coordonner la mise en œuvre des plans de gestion de
l'environnement sur le site pendant les phases de réalisation du projet.
- Planifier et suivre les problèmes environnementaux
dans les opérations.
- Veiller à ce que la connaissance des normes et
réglementations de protection de l'environnement (émissions dans l'air, le sol
et l'eau, les émissions acoustiques et la gestion des déchets) soit mise à jour
et diffusée.
- S'assurer que le système de management environnemental
est conforme aux normes de certification et aux politiques de l'entreprise.
- Utiliser des techniques et des méthodes d'exploitation
pour la planification, la formation et le contrôle environnementaux.
- Réaliser des audits environnementaux internes.
- Surveiller la gestion environnementale du site en
mettant en œuvre des techniques et des méthodologies de contrôle.
Expérience : 10ans
Lieu : Adrar
Rotation : 4*4
Prise en charge
Vous pouvez faire parvenir vos CV sur l'adresse mail
suivante : recrutement4@imsgroup.fr en stipulant le poste en objet.
Good Luck.
*SOLIC Recrutement Oran,
Nous sommes à la recherche d'un consultant en Ressources humaines.
secteur: pétrochimique lieu: Oran Rôle: Participer à l'optimisation et à l'amélioration continue des processus RH tels que l’administration, politique de rémunération, recrutement, promotions, gestion de la performance et principalement les relations avec le partenaire social. Expérience et compétences requises: • Diplômé d'une formation supérieure • Expérience professionnelle confirmée : 20 années en tant que responsable des ressources humaines dans une grande entreprise comptant entre 500 et 1000 employés, expérience dans une entreprise commune avec SH ou d’autres sociétés d’État serait un plus. • Haute compétence en finances, droit, gestion des ressources humaines. • Excellente capacité de communication verbale et écrite, d'écoute afin de mettre en œuvre des solutions qui répondent aux besoins spécifiques. • Maîtrise avancée de Microsoft Office Excel, Word, Power Point… • Maîtrise des langues française et anglaise. Veuillez envoyer vos CV sur recrutement@dz.gt.com en précisant le poste en objet pour une meilleure prise en charge de votre candidature.
*AE2I recrute:
Nous sommes à la recherche des profils suivants : - Soudeurs / Chaudronniers / Tuyauteurs - Tourneur / Fraiseur - Inspecteur NDT Niveau 1 / Inspecteur NDT Niveau 2 - Sableur - Manutentionnaire Les postes sont basés à Boufarik (pas de prise en charge) Prière de transmettre vos candidatures à l'adresse email suivante en citant l'intitulé du poste en objet : Recrutement.ae2i@gmail.com
Ø Petrofac Hassi Messaoud :
Bonjour , on est a la recherche
d'un administrateur pour notre centre de formation a hassi messaoud .
si vous etes resident(e) a
Hassi Messaoud ,
et vous avez une precedente
experience comme administrateur (trice)
Pour postulez anvoyer vos
candidatures à l’adresse email nassima.selmane@petrofac.com
Ø Petrofac Hassi Messaoud :
Petrofac Hassi Messaoud, Projet Ilizi:
Hi Everyone
We are looking for a pipeline welding inspector with at least 7 years experience .
location: llizi
Duration: 6*2 please
send your cv to: nassima.selmane@petrofac.com
Good Luck .
Ø Hiring For Kuwait Food Catering Co :
Urgently
Required Call Center Agent for Kuwait Food Catering Company will handle
customers and orders delivery over phone Male Egyptian Bilingual Speaker
(A&E) 2 Years or more in Call center,
specially
in Food companies or Restaurants Computer Skills Benefits:
(2
Years contract) = Basic Salary + Tickets + Accommodation + Transport Allowance
Food allowance .
Ø Recrutement Sur Alger & Setif :
Bonjours
chers réseau, Nous sommes à al recherche des profils suivants: Alger: Analyste
Gestion des Flux: Maîtrise parfaite de l'Excel. Sétif: Chargé de L’impression
Industrielle: Une expression de 02 à 03 ans Min dans l'impression. pour
postulez : recrutement@faderco.dz
Bon
Courage à toutes/Tous.
Max
de partage.
Ø Job Opening: Senior Procurement Supervisor
Ø Send CVs to VMathews@almansoori.biz
Ø
Ø Job Responsibilities
Ø 1. Responsible for numerous
activities involving sourcing materials, contract management, price &
payment terms negotiation.
Ø 2. Identify
alternative suppliers and negotiate contract terms to reduce financial risk
within the supply chain
Ø 3. Must partner with
qualified suppliers who can fill regular orders and also deliver when
increasing quantities are needed.
Ø 4. Establish and
maintain solid professional relationship with vendors while continually
negotiating to obtain favorable pricing and discount structures.
Ø 5. Prepare RFQ
against material request and get quotations from vendors.
Ø 6. Prepare
quotations analysis for received quotation for procurement approval.
Ø 7. Prepare purchase
order for all approved purchases in coordination with store and get approved as
per approval matrix.
Ø 8. Send approved
purchase order to vendors and get receipt of confirmation.
Ø 9. Ensure all
materials delivery is as per production planning and control (PPC), follow-up
with suppliers for any delays.
Ø 10. Arrange shipments
for all overseas purchases and clearance from ports & customs.
*QATAR Job ;
A leading Group of Companies have the following vacancies to
be filled immediately
1. Safety Officer
• Bachelors Engineering Degree
• 5 – 6 years experience in related field
• Excellent written and verbal communication skills
• Valid NEBOSH and PTW certificates
2. Site Supervisor
• Diploma in Civil
• 5 – 6 years experience in related field
• Excellent written and verbal communication skills
• Valid PTW license
CV’s to be forwarded to
* Lind Gas Algerie :recrute un(e) Procurement
Manager ;
Ø Ims Group Recrute :
·
Dears,
·
We
are hiring :
·
·
Customer
Service Executive :
·
-
Attending customer's enquiry by fulfilling their requirme,ts, solve their
problems, follow up their cases and update them
·
-
Manage and meet Customer expectations
·
-
Respond to all customers enquiries to improve their Customer expectations
·
-
Facilitate the flow of information horizontally and vertically
·
Area
Sales Exectuvie :
·
-
Coordinate with operations to satisfy customers's needs
·
-
Report competitor's activities to the sales manager
·
-
Reporting any information that might impact company image, brand or functioning
·
-
Gain new customers
·
-
Visit customers in their assigned areas
·
-
Ensure the integrity and accuracy of data update in the CRM system
·
Please
Note that THE CANDIDATE MUST BE FROM ALGIERS-BOUMERDES
·
Kindly
send your CV to the mail adress below :
·
recrutement4@imsgroup.fr
by stipulating the job title in subject
GOOD LUCK
* Pentabell :
Senegal
-recrute
un spécialiste en cable sous marine Localisation:
- Nous sommes à la recherche d'un
Directeur de Projet ;
Poste localisé au Sénégal.
ALC corporate est à la
recherche de consultants en HSE merci d'envoyer vos Cv au rym.melouli@alc-dz.net
Bonne chance à tous.
*Recrutement : Setif,
Contrôleur financier
Nous cherchons un Contrôleur financier pour un Client, poste
basé à El Eulma, Setif.
Référence : Contrôleur-Fin Est * profil recherché :
- Master en Finance ou diplôme équivalent.
- Min 8 ans d'expérience en Finance, Comptabilité Audit, avec au
moins 2 ans dans un poste de responsabilité.
- Compétences système : maitrise de MS Office (Excel, Word, ppt,
etc), ERP SAP, OneStream serait un avantage
- Maitrise des normes IFRS - Expérience SOX avantageuse
- Excellente maitrise d’Anglais, Français et Arabe. Principales
missions : La mission principale de ce poste est de communiquer rapidement et
avec précision les informations financières de la société et veiller à ce qu'un
environnement de contrôle solide soit maintenu afin de garantir que les
informations financières soient exactes et complètes et que les actifs de la
société soient protégés, déclinant dans les axes suivants:
- Élaborer et suivre les rapports de gestion et analyses.
- Budgets annuels et prévisions trimestrielles,
- Contrôle des fonctions de trésorerie : débiteurs, créanciers et
livre de caisse,
- Management d'équipe et motivation, Prière d'envoyer vos CVs
sur l'adresse suivante en mentionnant la référence du poste en Objet ;
recrutement@dz.gt.com
*Alert de Recrutement: Oran,
Nous recrutons pour un client, les profils ci-après. Les postes
sont basés à Oran.
1. Manager de projet ERP, Département IT,
2. Consultant senior en Ressources Humaines, département RH,
3. Spécialiste Méthodes et Planning : planeur, département
maintenance,
4. Manager Contrat, département contrat,
5. Expert Juridique, département juridique,
6. Coordinateur Supply Chain, département achat.
Nous vous prions d’envoyer vos candidatures à l’adresse émail
ci-après en mentionnant le titre du poste en objet du mail.
recrutement@dz.gt.com
#HYDRA_PHARM_GROUP
Vous êtes développeur full stack web et mobile?
Nous avons des opportunités pour vous!
Postulez maintenant: recrute@groupehydrapharm.com
Lieu de travail: Alger.
*Alavise :Setif :
Bonjour,
Aladvise recherche pour un client spécialisé dans l'agroalimentaire situé à
sétif :
-
01 Contrôleur de gestion.
-
01 Directeur Commercial & Marketing.
*SANOFI Zeralda :Recrute un Production
Supervisor,
·
Dans la
cadre du projet, assurer avec la management, le recrutement, la préparation et
l’éxécution du planning de formation, l’évaluation des collaborateurs, ainsi
que de contribuer activment dans l’ensemble des phases de projet notament : La
qualification, la mise en service, les SAT au niveau des 2 sites, et la
préparation documentaire.
·
Gérer les
équipes de production pour mettre en oeuvre des programmes de production dans
le respect de la règlementation de l'industrie pharmaceutique et des règles
Qualité/ HSE
·
Participer à
l’amélioration des indicateurs de performance production.
Participer au programme de transfert
et de validation planifiés
At Sanofi diversity and inclusion is foundational to how we operate and embedded in our Core Values. We recognize to truly tap into the richness diversity brings we must lead with inclusion and have a workplace where those differences can thrive and be leveraged to empower the lives of our colleagues, patients and customers. We respect and celebrate the diversity of our people, their backgrounds and experiences and provide equal opportunity for all.
At Sanofi diversity and inclusion is foundational to how we operate and embedded in our Core Values. We recognize to truly tap into the richness diversity brings we must lead with inclusion and have a workplace where those differences can thrive and be leveraged to empower the lives of our colleagues, patients and customers. We respect and celebrate the diversity of our people, their backgrounds and experiences and provide equal opportunity for all.
*Abdi Ibrahim Pharmaceuticals Algiers :Recrute un(e) AIRP Human Resources Manager,
JOB
DESCRIPTION :
·
In line
with Abdi Ibrahim global strategies and policies, ensure HR systems, processes
and organizational development excellence in AIRP.
·
Responsible
of employee development and talent management
·
Business
partner of Sales & Marketing Teams, Support Functions and Field Force
·
Work
with the Management team and Turkey International Markets’ HR team to deliver
continuous improvement and ensure the application of ‘best practice’
·
Proactively
review all systems and processes within the area of responsibility to maximise
business process efficiencies with particular emphasis on standardising all
data.
·
Support
senior leaders in implementing any changes to people policies and procedures.
·
Contribute
to corporate image and employer value proposition.
·
Lead
the design, implementation and evaluation of talent management and organisation
design
QUALIFICATIONS
·
University
Degree in Business, Social Sciences or Science Faculties
·
Fluency
in English is must
·
Master
Degree is an asset
·
Minimum
7 Years of experience in HR General Management
·
Manufacturing
experience is an asset
·
Intercultural
work environment is an asset
·
Leading,
coaching and developing to HR related projects.
If you
like to collaborate, enjoy problem-solving, open to work in virtual teams and
develop through challenges. It is an opportunity for
you.
*Pfizer
Algiers :
Job Title: HR Manager
Support groups: Upjohn Business
Reports to: Upjohn Sites HR Director
Region: AfME
Affiliate/Department/Location: Algiers Algeria
Grade: GJL 070
Job Purpose
The purpose of the Human Resources Manager is to provide operational support in respect of the full HR function for assigned business units and functions. The service provided should be aligned with the organizational growth requirements, ensuring that best practice are followed at all times. The HR Manager will implement, drive and monitor HR solutions, which meet internal requirements, client requirements and the overall business objectives of all businesses and divisions.
The HR Manager must have strong influencing skills, is credible and challenge assumptions. As stewards of culture, the HR Manager needs to understand and apply the tools to change and transform the culture, S/he will be responsible for coaching managers on how their actions reflect and drive culture.
The HR Manager will facilitate the day-to-day work of managing people inside the organization and ensuring the colleagues’ core needs are efficiently addressed.
Role Priorities:
Strategy Implementation
Support groups: Upjohn Business
Reports to: Upjohn Sites HR Director
Region: AfME
Affiliate/Department/Location: Algiers Algeria
Grade: GJL 070
Job Purpose
The purpose of the Human Resources Manager is to provide operational support in respect of the full HR function for assigned business units and functions. The service provided should be aligned with the organizational growth requirements, ensuring that best practice are followed at all times. The HR Manager will implement, drive and monitor HR solutions, which meet internal requirements, client requirements and the overall business objectives of all businesses and divisions.
The HR Manager must have strong influencing skills, is credible and challenge assumptions. As stewards of culture, the HR Manager needs to understand and apply the tools to change and transform the culture, S/he will be responsible for coaching managers on how their actions reflect and drive culture.
The HR Manager will facilitate the day-to-day work of managing people inside the organization and ensuring the colleagues’ core needs are efficiently addressed.
Role Priorities:
Strategy Implementation
·
Implement
all HR strategic imperatives across all business units and divisions/functions.
Talent sourcing
·
Ensure
FTE positions are filled by diverse, high caliber people, in line with the
organizations recruitment policy and tools
·
Provide
coaching to managers to ensure good talent selection decisions are made
·
Provide
advice to hiring managers on compensation packages in line with approved pay
ranges and compensation framework.
Organizational Effectiveness
·
Ensure
managers have a solid understanding of the different levels of support
available to them through HROD/Workday online platform, call centers, or BOS
Client Facing face-to-face counseling
·
Ensure
the implementation of all HR processes, Performance management, Talent
Management using prescribed selection and assessment processes
·
Successful
execution of orientation, as well as on-boarding and off-boarding of site
colleagues.
·
Oversee
efforts in support of building management capability to facilitate an effective
employee relations environment by providing advice and counsel, and, if
necessary, conducting or overseeing employee relations investigations and
providing analytics.
·
Coach
managers to effectively drive execution of annual and daily processes:
·
Performance
Management throughout the year (i.e. development of objectives, development
planning, six weekly one on one meetings, mid-year reviews, performance
Improvement Process [PIP] (training as required), year-end appraisals.
·
Annual
Compensation processes in alignment with country practices (i.e. calibration,
reporting, and performance/pay differentiation), including Rewards &
Recognition policy.
·
Career
Management (i.e. transfers, promotions, international moves).
·
Talent
Acquisition (i.e. recruitment, offers etc).
·
Talent
Management Process.
·
Change
Management and Culture.
·
HR
Invoice management
Implement people strategy and HR aspects for business
priorities that are efficient, consistent and legally sound
·
Ensure
that programs and processes delivered by MOS are aligned with the business and
HR strategies.
·
Employee
Relations: Implement the Employee Relations strategy, in line with policy, at
the country level.
·
Keep
updated on labor law changes, provide advice to line managers on personnel
issues as well as assist legal cases related to disputes to ensure compliance
with employment laws
·
Mergers,
Acquisitions and Divestitures:
·
Restructurings
·
Corporate-wide
initiatives
·
Strategic
Business Unit initiatives
Drive global standardization, alignment and
operational efficiency
·
Create
understanding of the Global HR Operating Model where appropriate.
·
Work
with the Head HR to review current HR processes and make recommendations for
process efficiencies/improvements in partnership with the HR team
·
Deliver
strategies and processes that ensure the efficient and effective delivery of HR
services in the Gulf.
·
Ensure
implementation and adherence to all HR policies and procedures in country.
·
Generate
periodical reports as required by the region.
Job Specific technical/Functional/Professional
Competencies and Key relationships:
Incumbent Strengths:
Credible Influencer
Incumbent Strengths:
Credible Influencer
·
Motivates
people to deliver results through others
·
Demonstrates
high level of impact and influence on others
·
Works
effectively in a matrix team environment in a collaborative manner
·
Exercises
excellent skills in the following areas: leadership, integration, facilitation,
complex problem-solving, negotiation, and conflict resolution
Operational Executor
·
Prioritizes
goals
·
Has
experience in coaching, employee development and driving process improvements;
able to explain HR policies, processes and practices in a clear and concise
manner
·
Exercises
strong interpersonal-influencing skills, including effectively negotiating with
local, regional and national Works Councils/Trade Unions/Stakeholders
·
Pursues
knowledge of new developments in HR systems and processes improvement methods
·
Drives
HR processes and delivers top quality HR services in a fast-paced and
high-change environment
·
Exercises
excellent skills project & process management
Demonstrates Business Acumen
·
Has
strong business acumen and functional knowledge
Key Relationships:
·
Business
Unit Stakeholders
·
Enabling
Function/Platform Function Stakeholders
·
Pay
roll Manager
·
Third
party vendors
Experience And Knowledge & Functional Skills
·
Bachelor’s
Degree in social science or related field
·
Strong
HR generalist experience of at least 5-8 years in a multinational environment.
·
HR
Managerial Experience of at least 3+ years preferred.
·
Compensation
& Benefits management
·
Change
Management
·
Recruitment
& selection
·
Analytical
skills
·
Project
Management
·
Building
Strategic relationships
·
Innovative
approach to developing best practice HR solutions
·
Sound
and broader knowledge of all aspect of HR function.
·
Very
good understanding of local laws and regulations
·
Fluency
in English Language
Pfizer is an equal opportunity employer and complies
with all applicable equal employment opportunity legislation in each
jurisdiction in which it operates.
*Multinationale basé à Rouiba, recrute (résidants aux environs de
Rouïba) :
-Opérateur de Production
(Licence en Mécanique/Electrotechnique + Expérience 02 ans comme opérateur de
production)
-Chef d'équipe (Licence/Master
+ 5 ans d'expérience en gestion d'équipe dans un environnement industriel)
Votre cv à l'adresse : freelance.recruteur@gmail.com
en mentionnant dans l'objet le
poste.
*AMS Groupe recrute:
We are looking for Painting
& Coating Inspector please, send your CV to the bellow adress:
mletabi@amsgroupe.com
For Algerian Only.
Good Luck.
*Une
grande entreprise de distribution de produits de grande consommation recrute
UN
(01) DEMAND PLANNER - PLANIFICATEUR DES VENTES
Vos missions principales seront :
• Établir les prévisions de ventes.
•
Interpréter les historiques de ventes.
•
Analyser les tableaux de bord des prévisions de ventes.
•
Établir de façon régulière des prévisions à court, moyen et long termes.
•
Mesurer et améliorer la qualité des prévisions.
•
Définir des plans d’action.
•
Consolider les informations « marché » provenant des équipes commerciales et
marketing.
•
Piloter les stocks de produits.
Qualifications & Expérience requises :
•
Diplôme Universitaire supérieur en commerce international, management ou
équivalent.
•
Expérience de 03 ans dans le même poste en industrie FMCG souhaitable.
•
Connaissance des mécanismes de la demande.
•
Parfaite maîtrise des outils bureautiques (Excel avancé)
•
Maîtrise du français parlé et écrit.
•
Un bon niveau en anglais.
*IMS
Group Oran ;
Nous
cherchons des profils dans la logistique automobile résidant sur Oran avec une
expérience dans le domaine de l'automobile :
*
Implanteur
*
CAMI Kitting
*
CAMI FLUX
SVP
profils résidant sur Oran
Nous
vous prions de nous faire parvenir vos CV à l’adresse suivante en stipulant le
poste en objet :
* Valley solutions dz recrute :
Hi
Every one,
Nous
recrutons des ingénieurs Senior, spécialisés dans le développement web et
mobile pour un contrat CDI en France.
Ceux
et celles qui sont intéressés envoyez vos CV a l'adresse suivante :
abir.bouchaib@valleysolutionsdz.com
Max
de partage
*besoin
pour recrutement sur un projet a jijel:
-
superviseur instrumentation
-
superviseur électricité
-
superviseur poste HT/MT /BT
de
préférence les candidats de la région de jijel
ayant
expérience minimum de 06 ans dans la réalisation des projets
envoyer
cv sur linkedln ou sur
*Halliburton
Hassi Messaoud ;
Hiring
a Svc Specialist II - Completion Tools :
Location :
Rte
Rhoude El Baguel, KM 15, Hassi Messaoud, , 30500, Algeria
Job Details
Requisition
Number: 78317
Experience
Level: Entry-Level
Job
Family: Operations
Product
Service Line: Completion Tools
Full
Time / Part Time: Full Time
Additional
Locations for this position:
Compensation Information
Compensation
is competitive and commensurate with experience.
Postulez
sur :
>IMS Group Oran :Recrute ;
Nous sommes a la recherche d'un(e) adjoint planning coût H/F ou Adjoint
chef de projet
pour le compte d'une multinationale à Oran.
Les profils doivent résider à
Oran ou alentour car il n' y a aucune prise en charge
Durée : 01 ans
Nous vous prions de nous faire parvenir vos CV à l'adresse suivante en stipulant le poste en objet :
recrutement3@imsgroup.fr
*Recrutement
Oran/Temouchaint :
Je
relance le recrutement pour le compte d'une nouvelle entreprise en plein
démarrage spécialisée dans la production des dispositifs médicaux basée sur
ORAN, les profils sont comme suits :
*
DIRECTEUR GÉNÉRAL D'UNITÉ, ayant occupé un poste similaire, diplômé en
management, avoir occupé un poste similaire dans le secteur Industrie pharma
avec expérience de plus de 10 ans/ âge
plus de 45 ans.
*RESPONSABLE
DE MAINTENANCE, diplôme en ingénierie, ayant occupé un poste similaire dans
l'industrie de plastique ou pharma/ avoir une compétence dans la maintenance
des machines / expérience plus de 5 ans/esprit d'analyse avancé/ qualité
managérial pour former une équipe et l'orienter.
*DES
SUPERVISEURS/ OPÉRATEURS et MACHINISTES, technicien de formation/ ayant une
expérience plus de 2 ans dans l'industrie de pharma et/ou plastique.
Nb:
les candidats devront résidé sur ORAN ou TEMOUCHAINT.
Merci
de transmettre vos CV sur l'adresse suivante en précisant le profil dans
l'objet :
*MAGPHARM
LABORATOIRES RECRUTE POUR SA DIRECTION DES VENTES :
CHEF
DE PRODUITS
Mission
Générale du poste :
• Elaborer et mettre en œuvre la
stratégie marketing afin de développer le chiffre d’affaire et la rentabilité
de ses produits.
Conditions
d’accès :
• Formation de base : Licence (Bac+4),
Master dans les spécialités Commerciales & Marketing
• Formation complémentaire : dans le
domaine d’activité ;
• Expérience : Plus de quatre (04) dans
le même poste dans le secteur du pharma ;
• Parfaite Connaissance du marché et de
la concurrence dans le secteur du pharma ;
• Maîtrise des logiciels spécialisés ;
• Bonne maitrise di Pack Microsoft
Office (Excel, Powerpoint,) ;
• Apte aux déplacements selon planning
arrêté (national & international) ;
• Maitrise parfaite des langues :
française et arabe.
Avantages
du poste & autres :
• Cadre de travail agréable ;
• Plan de carrière selon performance et
compétence démontrés ;
• Accompagnement et formation selon plan
de formation ;
• Lieu de travail : Alger (Dar El
Beida).
*Drilling
Co Hiring :
We
are looking for a Drilling Superintendent/Supervisor,
and
to mention job title on the subject line.
*Cher
réseau, nous sommes à la recherche d'un manager IT, pour un client activant
dans le secteur pétrochimique.
lieu:
Oran
Rôle:
-Élaborer
la stratégie et la politique informatique de la société.
-Evaluer
et préconiser les investissements informatiques répondant aux besoins exprimés
des différentes structures de la société.
Profil
recherché:
• Diplômé d'une formation supérieure :
Ingénieur en Informatique ou équivalent
• Expérience professionnelle confirmée :
15 années dans la gestion et la réalisation de divers projets, de préférence
avec Maximo / MS Dynamics, dans les secteurs du pétrole et du gaz ou de la
pétrochimie.
• Connaissances avérées en réseaux, en
sécurité informatique, en gestion de bases de données.
• Connaissance générale de l'industrie
informatique, des systèmes d'information, des architectures et de
l'environnement technique.
• Expérience dans la conduite de projets
ERP (MS Dynamics / JDedward, SAP, Oracle, etc.).
• Compétences en leadership et capacité
à gérer et à motiver une équipe de projet.
• Maîtrise des langues française et
anglaise.
Veuillez
envoyer vos CV sur recrutement@dz.gt.com en précisant le poste en objet pour
une meilleure prise en charge de votre candidature.
*IMS Maghreb recrute :
Operation
team members Express.
• Good level in English and French
• Good in Excel & Outlook
• Experience with express or deliveries
companies will be a plus
• Motivated and have a team spirit.
• University degree required, preferably
RO (Recherche opérationnelle)
Vous
pouvais faire parvenir vos CV sur l'adresse e-mail suivante
recrutement4@imsgroup.fr en stipulant le poste en objet.
------------------------
*Société
de construction sise à Alger rectrute :
- Directeur QHSE
Lieu
de travail : El biar ( Alger )
Diplôme universitaire + formation qualifiante
dans le domaine
Maîtrise
des normes Iso
Bonne
maîtrise du Français et de l'Anglais,arabe.
*Private
Co à Alger,
Looking
for French Specking receptionist for immediate opening at Said Hamdine/ Algiers
.
Please
send your resume at :
Contact@yemboulgroup.com
*Entreprise
privée national dans le secteur parapharmaceutique recrute pour ses besoins >
Alger :
Directeur
d’exploitation
Exigences
du poste :
Diplôme
: Ingénieur en maintenance industriel ou automatisme
Expérience
5 ans dans le domaine de la production pharmaceutique
Maitrise
parfaite de l’Anglais
Age
: entre 30 ans et 40 ans
Lieu
de travail : Rahmania
Envoyé
vos cv à l’adresse suivante :
*Important
organisme public,
recrute
un (e) financier (ère) issu(e) d'une formation universitaire en économie ou
équivalent avec une une expérience d'au moins deux (02) années (poste situé au
cyber parc de Sidi Abdellah).
*Fluimed
Oran,
Bonjour
à tous et à toutes,
Nous
sommes actuellement à la recherche des profils suivants:
Directeur
Technique
Directeur
Commercial
Directeur
Administration et Finances
03 Assistant (e) commerciale
Merci
d'adresser vos candidatures à:
contact.rh.fluimed@gmail.com
Le
poste est basé à Oran, Algérie
Bonne
chance tout le monde!
*Fircroft Hassi Messaoud :
The Role:
28/28
rotation based in Hassi Messaoud
The
Senior SAP Project Manager (PM) will be responsible for managing end-to-end
implementation of a medium size new SAP S/4HANA deployment to replace an
existing ERP system that is supported by various applications and platforms.
Our proposed delivery will be based upon Agile/Scrum delivery model.
The
project manager will lead by example, driving project teams toward a common
vision while consulting and educating the client through the entire project
life cycle. The PM will be the champion of the solution vision, the client
objectives, the quality of services delivered, interacting with customers on an
ongoing basis to provide financial/ project status as well as effectively
manage scope changes. The PM will lead delivery teams in completing design,
build, testing and integration activities with SAP and non-SAP systems.
*
The primary role of the SAP Delivery/ Sr. Project Manager is to lead, manage
and execute end to end SAP Data Migration strategy for implementation,
integration and migration.
*
Responsible for the full life cycle of the project: initiation, resourcing,
execution, monitoring, control and completion.
*
Ensure performance targets are met & aligned with the organization's
strategic objectives; and that projects adhere to best practices.
*
Serve as the primary point of contact available to ensure that roles and
responsibilities are successfully met in accordance with the project
requirements/deliverables
*
Plan for resources, deliverables, schedules and communicate tasks and status
updates
*
Responsible for all Data Migration, Master Data & SAP MDG related issues,
queries and assist with scheduling Data Migration, Master Data and MDG related
interviews and workshops
*
Liaise with on-site and off-site teams, manage project issues & resolution
for business users and stakeholders
*
Provide technical leadership and guidance
*
Manage all aspects of Project Life Cycle to facilitate successful delivery to
executive team
*
Oversee SAP project to provide metrics for reporting to executive team on
business case ROI
*
Provide Cost Benefit Analysis (CBA) on selected business processes to assemble
input into business case
*
Develop and oversee detailed project plans
*
Identify, analyze and recommend to management business systems solutions having
broad business impact
*
Establish detailed project plans and metrics, work plans, schedules, resource
plans and status reports
*
Identify project risks and develop risk mitigation plans
*
Provide project leadership, work direction and feedback
*
Motivate work of others outside of direct authority to ensure project
milestones and deliverables are met
*
Convey and report status to executives, global business partners and all other
key stakeholders
*
Present formal presentations and executive summaries to senior management to
provide recommendations and status updates
Essential
Skills / Qualifications:
Completed
Bachelor's Degree in Logistics, Supply Chain Management or Finance / Accounting
SAP
Certification (Logistics, Supply Chain Management, Finances)
*
10+ years SAP Functional Consulting Experience
*
2+ years of Agile project management experience
*
5+ years of functional/technical SAP project management experience in SAP
SD/BI/HANA
*
10+ years of overall SAP experience in a functional/technical/PM/user role
*
SAP Data Migration experience
*
SAP Data Migration solutions implementation experience for various data domains
and objects
*
Technical skills for understanding the development, configuration, implementation
and support of business solution
*
Must have experience in integrating SAP with non-SAP systems using
middleware/EDI/API
*
Must have good understanding of managing project financials
*
Must have solid understanding of technical application and data architecture
*
Must demonstrate change leadership skills: ability to effectively manage
communication, negotiate
Desirable
Skills / Qualifications:
*
Understand and speak French (desirable but not mandatory)
About
Fircroft:
Fircroft
has been placing people in specialist technical industries for approaching half
a century, focusing on mid to senior level engineers for contract and permanent
roles worldwide. By applying for this job you give consent for Fircroft to
contact you, via email & telephone, to discuss your application along with
future positions and Fircroft's services.
Fircroft
is registered as a Data Controller with the Information Commissioner as
required under the General Data Protection Regulation 2016/679. Fircroft will
only process your personal data for the specific purposes of managing your
application.
Postulez
sur :
*Cell Net Recrute à Tlemcen, Sidi-Bel-Abbès, Aïn
Témouchent, Saida :
Importante société de distribution Télécom, recrute:
Administrateur des ventes
Commerciaux
Responsable commercial
Niveau universitaire, maîtrisant l'outil informatique,
dynamique, ayant un minimum d’expérience dans la vente ou la distribution.
Lieu: Tlemcen
Recrute aussi des commerciaux sur Tlemcen,
Sidi-Bel-Abbès, Aïn Témouchent, Saida.
Merci de transmettre vos CV
* Société de construction recrute pour son projet :
Un Planificateur / ingénieur suivi des travaux
Lieu de travail : Lido-Alger
Bonne maitrise du logiciel Primavera / Bon niveau en
anglais.
Veuillez transmettre vos candidatures à :
* Unilever Stage c’est
pas d’un recrutement :
Quest 2020 – Algeria / UFLP Graduate Supply Chain
Are you MADE for the QUEST by UNILEVER?
We’ll support you to become one of the business leaders of tomorrow – and we’ll do that today. You’ll thrive by gaining exposure to real business challenges where your energy and fresh thinking will have an impact. You’re the change we want to see.
UNILEVER FUTURE LEADERS PROGRAMME (UFLP)
SUPPLY CHAIN
For students in their final year of university up to 1 year of total experience, our Future Leaders Programme is a 3-Year Programme that’s designed to prepare you for business leadership roles. You’ll thrive with mentoring from senior leaders, the diverse experiences and by seeing the positive impact your work has on our business.
It’s a big challenge, but we think you’re up to it. Together, we’ll propel your career, and our best-loved brands, towards a better future.
Over Three Placements We’ll Make Sure You Gain Broad Experience In Several Different Areas To Develop Your Supply Chain Expertise, For Example
The three-year, world-class development Programme is packed with variety and challenge, with the opportunity of promotion to manager level after 2 years. You’ll develop your individual leadership skills by working on live projects that offer you all the experience you need to become ready for your first management role.
Supply Management: You’ll build strong relationships with suppliers to purchase the best possible materials.
Manufacturing : Convert raw materials into Unilever’s Beloved Products, responding to demand while improving efficiencies.
Planning : Can you help us predict the products our consumers will love – both tomorrow and in two years’ time?
Logistics and Customer Service : The sweet spot across our whole business – Can we deliver the product a consumer wants, to the right supermarket shelf, at the right time?
To learn more about the UFLP program for Supply Chain: Please visit( https://www.unilever.com/careers/our-teams/supply-chain.html )
It’s easy to apply for our UNILEVER Future Leaders Programme (UFLP) with these steps;
Stage 1: Registration & Application * Closing Date for applications – December 8 th , 2019
Stage 2: Experience Unilever Day
Stage 3: NAME Camp
Location
Algeria-Algeria (State Level) , Postulez sur :
Are you MADE for the QUEST by UNILEVER?
We’ll support you to become one of the business leaders of tomorrow – and we’ll do that today. You’ll thrive by gaining exposure to real business challenges where your energy and fresh thinking will have an impact. You’re the change we want to see.
UNILEVER FUTURE LEADERS PROGRAMME (UFLP)
SUPPLY CHAIN
For students in their final year of university up to 1 year of total experience, our Future Leaders Programme is a 3-Year Programme that’s designed to prepare you for business leadership roles. You’ll thrive with mentoring from senior leaders, the diverse experiences and by seeing the positive impact your work has on our business.
It’s a big challenge, but we think you’re up to it. Together, we’ll propel your career, and our best-loved brands, towards a better future.
Over Three Placements We’ll Make Sure You Gain Broad Experience In Several Different Areas To Develop Your Supply Chain Expertise, For Example
The three-year, world-class development Programme is packed with variety and challenge, with the opportunity of promotion to manager level after 2 years. You’ll develop your individual leadership skills by working on live projects that offer you all the experience you need to become ready for your first management role.
Supply Management: You’ll build strong relationships with suppliers to purchase the best possible materials.
Manufacturing : Convert raw materials into Unilever’s Beloved Products, responding to demand while improving efficiencies.
Planning : Can you help us predict the products our consumers will love – both tomorrow and in two years’ time?
Logistics and Customer Service : The sweet spot across our whole business – Can we deliver the product a consumer wants, to the right supermarket shelf, at the right time?
To learn more about the UFLP program for Supply Chain: Please visit( https://www.unilever.com/careers/our-teams/supply-chain.html )
It’s easy to apply for our UNILEVER Future Leaders Programme (UFLP) with these steps;
Stage 1: Registration & Application * Closing Date for applications – December 8 th , 2019
Stage 2: Experience Unilever Day
Stage 3: NAME Camp
Location
Algeria-Algeria (State Level) , Postulez sur :
*ECTAS recrute:
- Senior Engineer Civil
- Junior Engineer Civil
- Site Supervisor - Civil
- Document Controller
- Engineer - Electrical
- Site Supervisor - Electrical
- Testing and Commissioning Engineer
- Design Engineer - Civil
- QA/QC Engineer - Civil
- QA/QC Engineer - Electrical
- HSE Officer
- SCM Coordinator
- Logistics Coordinator
- Interface Manager
Expérience exigée
Lieu de travail: Sud
Veuillez envoyer vos dossiers de candidature (CV +
Diplômes + Certificats ..... ) à l'adresse ci-dessous en mentionnant le titre
du poste en objet:
recrutement@ectasgroup.com
* Arch-consilium Alger ;
Nous recrutons actuellement sur ALGER, pour le compte
d'un grand groupe privé Algérien, œuvrant dans le secteur de l'industrie
pharmaceutique, les profils suivants :
- COMMERCIAL SÉDENTAIRE
- ASSISTANT(E) COMMERCIAL(E)
- CHEF DE PARC AUTOMOBILE
Nous recherchons des profils justifiant d'une expérience
significative au même poste, dans l'industrie pharmaceutique
Vous pouvez nous transmettre votre candidature à
l'adresse : imehdi@arch-consilium.com
Bon courage.
* Société Chinoise sis à Alger recrute :
La CSCEC Algérie recrute des chauffeurs pour son siège à
Staoueli.
* ECTAS recrute:
05 - Machanical FSE's
Expérience exigée: 6 ans et plus
Lieu de travail: Sud
Mission ponctuelle (Novembre)
Veuillez envoyer vos dossiers de candidature (CV +
Diplômes + Certificats ..... ) à l'adresse ci-dessous en mentionnant le titre
du poste en objet:
* Une importante société opérant dans le
FMCG recrute
✴ un
« Spécialiste Import » ✴
Profil recherché :
👉 Expérience d’au
moins 5 ans dans un poste similaire dans le FMCG
et maitrisant tous les process d’importations
👉
Diplôme en commerce international, en management, ou équivalent.
📍 Lieu : ZI Dar El
Beida Merci d'adresser vos candidatures à :
* Entreprise privée algérienne opérant dans la Location d'engins
et matériels pour le bâtiment et travaux
publics sis à Alger est à la recherche de :
1 Commercial chargé du développement du porte feuille
clients
1 Responsable maintenance
1 technicien engin
1 mécanicien engin
* Un grand hôtel à Alger recrute un DFC
expérimenté dans son profil.
Veuillez transmettre vos candidatures à
gm@goldentuliproyaume.com
*
*
Comments
Post a Comment